torsdag 31 mars 2016

Påskfirande med bugg!!!

Så där ja... nu är påsken över och jag har haft det jättebra. Några långpromenader med min kompis Eva och efter det var det fest i Norberg hos mina vänner!!!
Som vanligt mycket trevligt, och klockan blev nästan 0.400 innan vi kom i säng, som vanligt!! Vi har ju alltid mycket att prata om när vi inte träffas så ofta och till råga på allt så var det buggkväll som gällde. Jag skulle ju lära mina vänner att bugga... ja... det gick ju sådär!!!!

En snabbvisist till yngste sonen med familj innan det var dax att styra kosan hemåt.

Nu har det varit jobb några dagar, och i skrivandes stund så ringer min älskade Noah från fjällen, där familjen är, och undrar om farmor kan laga hans gosdjur som spruckit!! Ja självklart jag kan.... det är bara att ta fram symaskinen!!!!
Han berättar att han längtar jääääääääääättttttemycket efter farmor...oj va det värmer i hjärtat!!!!!

Nu är det torsdagkväll och jag har idag varit till naprapaten, min vän Tony, och efter det så är det ju inte så mycket mera att göra än att vila!!! Men ryggen är bättre......

Ha en trevlig helg nu för det ska  jag ha... på söndag är det brottning igen....!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar