söndag 1 juli 2012

Äntligen!!!



....kommer ett inlägg!!! Det var två veckor sedan jag skrev, och hann inte med att önska dig Glad Midsommar!! Försöker ta igen det nu...


Veckorna har gått i en rasande fart med skolavslutningar, dagisavslutningar och resa till Orust inför midsommaren. Hade räknat med att vara borta 1 vecka, men det blev 10 dagar!!!


Midsommaren firade vi tillsammans med Henricks goda vänner, en underbar midsommarafton i det vackra växthuset. Efter detta så har det bara varit städa, packa, städa, packa.....och bilresor fram och tillbaka från Partille till Orust. Det skall rymmas en trerummare i stugan nu....och gissa om jag hade bilen full med grejer när jag åkte hem!? Ja...jag hann förståss också med att rensa lite i landet, vilket jag tycker är en underbar avkoppling.



Henricks pappa Östen kom ner efter midsommar och hjälpte till att fixa till badrummet, så nu har sonen i alla fall dusch och toa, vilken lycka!! Kan inte med ord beskriva hur bra det känns att kunna hjälpa sonen med allt som skall vara inför en flytt. Och pappa Östen har varit helt fantastisk. Så roligt vi har tillsammans, och det önskar jag alla skilda föräldrar kunde ha, det gynnar ju även barnen trots att de blivit vuxna. Nu återstår fortsatt städning i Partille min första semestervecka, så nu jobbar jag två för att vila upp mig lite!!!!!!! Ha en fin vecka!


(en vacker bild från trädgården)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar