onsdag 25 juli 2012

Semester!!!



Såå härligt med semester!!! Igår hade jag fem barnbarn och tre föräldrar här på Våffellunch. Tänk att få göra det "man vill"... ta dagen som den kommer och umgås med vänner och barnbarn! Julia och Nova var i sovrummet...Nelly och Elin lekte för fullt....vi vuxna satt i lugn och ro och pratade. Lilla Noah var som vanligt charmknutten och stod på balkongen och ropade på "Fabbo Robert"..



Idag tog jag med mig min väninna och arbetskamrat Eva, till min "hembygd" Norberg, där vi åt lunch och gick runt i den vackra miljön.



Ikväll har jag varit till Stjärnsund och foxat och buggat med en vän från buggkursen jag går på. Så himla trevlig det varit. En helt underbar kväll, mycket människor och mygg.... och kvällen har varit ljum och varm! Några regnstänk när vi var på väg hem...men det var bara skönt... svettig som jag var!



Nu är kvällen sen och jag sitter här och njuter på min balkong, en geting har letat sig in och flyger och far i lampan... ska släppa ut den stackarn.. Väntar mig en morgondag lika full av aktiviteter som denna...njuter verkligen av mina semesterdagar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar