måndag 11 juni 2012

Rabattrensning, Elvismusik och barnbarn!




I lördags skulle jag åka till Norberg för att trava ved! Men när jag kom dit så var det i stort sett klart! Då blev det rensning av landen i stället. Där är det ingen stor häck att rensa, men däremot en liten fin rabatt som behövde rensas. Jessis va jag stack mig på rosorna....idag har det börjat klia så förskräckligt. Ja jag är allergisk mot det mesta nu för tiden, har varit på Hudkliniken där man konstaterat att jag från början blev allergisk mot min hårfärg....så nu är det det grå som gäller med ljusa slingor i...har verkligen börjat vänja mig vid detta!! Inte tokigt alls. Men som den allergiker jag blivit så har jag även blivit allergisk mot både gräs och allt som har med rosor att göra!! Fy sjutton va de kliar ....men det kunde ju alltid vara värre!!




Efter rensning av rabatt var det dags för god middag tillsammans med familjen och två vänner. Sen gick Jenny, Nelly och jag till Tingshusparken för att lyssna till häftig Elvismusik...det var nämligen Elvisdagarna i Norberg. Då är det vackra bilar och häftig musik som gäller! Vi hade en härlig picknic i parken, och när det sen var dax att gå hemåt var vi alla trötta.








Söndag morgon kom Nelly och väckte mig, då var det dax för frukost som söta sonhustrun dukat fram. ...sen blev det lite städning av altanen..och sen var det tid för mig att åka hem igen. En trevlig helg där jag fått njuta av både rabattrensning, Elvismusik, och familjen Höglund.....bättre än så kan det ju inte bli!! Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar