onsdag 6 juni 2012

Vilken härlig dag!



Nu är jag hemkommen från Åhlberg/Erikssons efter att ha tillbringat eftermiddagen o kvällen där tillsammans med en hel hög underbara o goa människor! Räknade till 27 st !! Då var ändock Henrick och Tore inte med.....Det var föräldrar och syskon som var bjudna på grillfest kombinerat med firande av Nationaldag och Elins 10 års dag! Strax innan jag åkte iväg öppnade sig himmelen, regnet bara vräkte ner, molnen var helt svarta...och barnen som skulle bada i poolen!!!!??
Men helt plötsligt så tittade solen fram och vi kunde alla sitta ute och äta, barnen badade och allt blev helt fantastiskt!!
Elin blev riktigt uppvaktad och maten var helt underbar, jag har den stora ynnersten att ha två sonhustrur som är ena riktiga baddare på att baka och laga mat.
Noah skulle absolut bada, skrek som en mistlur och det var bara att klä av honom, sätta honom i badringen (som han inte kan ramla ur!) och lägga ner honom i poolen. När han till slut, skrikandes kom upp, var han alldeles blå om läpparna, men skulle bada "mela"!!!
Nu är det bara en arbetsdag kvar denna vecka, på fredag är det examen för Julia och Elin, lördag ska jag till Höglunds i Norberg och trava ved!!! .....och där blir jag kvar över natten, har blivit lovad att sova i Novas säng...hon ska med farfar och Ingrid till Mumindalen!!! Trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar