torsdag 14 juni 2012

Grattis älskade Nova..5 år idag!



Grattis min älskade Nova...idag är det din födelsedag! Du, ditt lilla busfrö som är en riktig trollunge! Så glada vi alla var när du hade kommit till världen, och nu var ju Nelly storasyster!

Du var redan från liten en riktig gullunge....ja så säger du att du är "Farmors gullunge"!


Nästan alltid är du glad, men kan bli riktigt arg också. När du var liten sa jag en gång till dig "Idag är det farmor som bestämmer"!....du tittade på din pappa med ledsen blick och sa bedjande..."Pappa visst ä dä ja som tämmer"!!! Då fick jag ju lov att hålla med!!



Du söta goa vän som kommer med stora kramen varje gång vi ses, som ska hålla handen i farmors "goshåla".....ja du vet när du ska mysa och letar med din lilla hand in i armhålan...då är det mys!! Och fortfarande kan du göra så....vi är några stycken som har godkända goshålor!!!!


Ja idag är det din dag min älskade Nova Jordgubbe, som du ibland kallar dig!! I eftermiddag ska vi fira dig med dunder och brak!!!!! Ha en bra dag min älskade Jordgubbe........jag älskar dig stjärnstopp!!!!!!














































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar