söndag 22 april 2012

Kalas och kyrkbesök.

Nu är festandet över för den här månaden. I fredags var det ju kalas för sonen Patrick och minsta barnbarnet Noah. Jag åkte dit lite i förväg, (har ju min lediga fredag) för att hjälpa till att förbereda lite. Båda föräldrarna jobbade och det skulle bli stressigt att fixa allt efter de slutat jobbet. Vi skulle bjudas på tacos, som alla gillar i hela släkten tror jag.... Det blev fullt hus med släkten, jag räknade i hop till 17 st, då fattades de ändock 4!!!
Lilla Noah sken som en sol, och skrek av förtjusning när han fick öppna sina paket, grävskopa, lastbil, traktor och lite annat smått o gott. En hel bilpark blev det....men ungen var överlycklig!! Han kommer säkert att ha eget företag i lastbilsbranchen när han blir stor....han bara älskar dessa saker.
Sonen fick present han med, och blev tacksam och glad över detta, men han skrek inte som Noah gjorde!!!
En trevlig kväll blev det för oss alla.
Igår var det dags att åka över till Norbergs kyrka för att lyssna på söta goa Nelly som skulle sjunga där tillsammans med många andra körer. De hade övat sedan 10.00 på morgonen och efter avslutad konsert så var hon trött, vilket jag mycket väl förstår...en ljudstyrka  på ca 40 barn......! Efter det så blev det hämtpizza och lite wii spel hos Höglunds. Jag må då säga att jag är en baddare på att boxas...... Trevlig vecka till dig!!!!

(Jaha...nu har man ändrat om blogger igen.......)

2 kommentarer:

  1. Förändringar är det enda permanenta tillståndet vad gäller Blogger. Ibland tänker jag att det är till för att man inte ska slappna av.
    Slappna av har du inte heller med alla kalas och det ska man ju inte. Kalas och firande är ju det bästa som finns. Mer kalas till folket.

    Ha en fin vecka. Kram/Ingabritt

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra att man är saknad *L*. Det stämmer att jag inte har varit inne på Bloggen på ett tag. Stundtals tycker jag inte att bloggandet är särskilt roligt längre. Det tar så mycket av värdefull tid. Ibland blev man ju sittande i flera timmar och min man började att tycka att jag levde ett helt eget liv. Å det kan jag förstå. jag tänker inte lägga av fullt ut men visst kommer jag inte att uppdatera dagligen som förut.
    Annars mår jag bra och solen skiner just idag i alla fall. Våren är ju här snart och med den sommaren, så visst har vi en härlig tid att se fram emot.
    Hur har du det själv? Du, är du med på facebook? Där brukar jag uppdatera mig emellanåt

    SvaraRadera