fredag 20 april 2012

Grattis älskade störstesonen Patrick och Prinsen Noah!



Hipp hipp hurra....idag är det födelsedagskalas för äldstesonen Patrick som fyller 44 år och älskade minsta barnbarnet Noah som fyller 2 år.



När du Patrick föddes, mitt första barn och min första son, förändrades hela livet för mig som 20-åring. Du var dock väl planerad av din pappa och mig, trots att vi var så unga. Vi ville verkligen ha barn!!! Du föddes en dag, ungefär som denna, grått ute och lite småkallt. Jag var världens lyckligaste mamma och du var det vackraste barnet i världen....ja så tyckte ju vi i alla fall!! Jag minns att jag var så glad o lycklig så jag kunde inte sova på nätterna, ifall du skulle vakna...och att jag inte skulle höra dig!!!



Idag är du en vuxen man , en godhjärtat son, en underbar pappa till dina tre barn en fin sambo till Alexandra. Ikväll ska vi fira dig och din Prins, Noah.....



Lilla Noah....du mitt minsta barnbarn, världens sötaste pojke fyller också år idag.....2 hela år, trots att du visar upp 4 fingar då jag frågar hur mycket du fyller!! Tänk att du var en liten pojke som låg i mammas mage då för 2 år sedan...jag bara visste ju de!! Och vilken glädje då du kom ut och jag fick hålla dig i famnen för första gången! Du är en riktig "av och på" kille.....antingen, och oftast, så är du som en sol, men då du är "av" då jäklar.....du skriker som en mistlur, för att snart skina som en sol igen....av och på alltså!!! Idag ska vi fira dig med buller och bång....och här kan jag ju berätta att jag har köpt dig en stor "tattor".....du ville ju ha en traktor....Jag kommer ikväll och grattar dig och din pappa....och ni ska veta att jag älskar er stjärnstopp!!!! (betyder att man älskar någon så mycket så det är långt förbi stjärnorna......Nellys uttryck!) Ses ikväll!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar