fredag 2 mars 2012

Vår???



Vilken underbar dag det är idag!! Solen skiner och det känns som om det börjar bli riktig vår. Lite för tidigt, då nästa vecka kommer att bli ett "återfall" i det vanliga marsvädret, enl. metrologerna. Men det gäller att ta vara på stunderna som bjuds och bara njuta i solen.



Idag har jag varit ute och handlat inför lördagskvällen då Elin kommer och ska sova över här. Hon vill ha lax, chips, och coca cola!!!! Så roligt det är när barnbarnen vill vara här hos farmor. Nästa helg ska jag ha Nelly och Nova boende här, mamma och pappa har börjat renoveringsarbete i källaren (där jag brukar sova, tillsammans med källarspindeln!), och de kan behöva få vara barnlediga för att kunna jobba på.



Idag när jag kom till Åhlberg/Erikssons, fick jag ett så fint kort på söta Noah, hans första dagiskort!! Vilken charmknutte...när jag kommer så säger han " Hej Chamor Äva" .....han har börjat kalla oss alla vi namn nu.......



Nej, nu har jag inte tid att sitta vid datorn längre, måste ta vara på det underbara vädret!!! Trevlig helg på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar