söndag 18 mars 2012

Fest på jobbet!



Nu är det söndag igen, och denna helg är snart slut. I fredags var det kalas för några arbetskamrater som fyllt jämt. Fick sova över hos min kära syster och svåger för att slippa ta mig hem på natten. Nästan alla mina arbetskamrater var med, vilket är ovanligt, för att fira dessa kvinnor som fyllde. Så trevligt vi hade..det blir allt annorlunda att träffas utanför jobbet, även om vi har en fantastiskt kul och härlig stämning när vi jobbar.



Vecka som gått har lilla Noah varit hemma från dagis då han fått svinkoppor som spred sig över hakan på honom, men trots detta var/är han lika glad ändå. Han pladdrar och pratar som sjutton, sätter ihop hela meningar, vilket jag tycker är tidigt då han fyller 2 år i april. Tror det beror på att han har två storasystrar som han är så duktig!!



Annars har veckan flytit på som vanligt, en lite tripp förbi Åhlberg/Erikssons efter jobbet, och skypkontakt med Nelly och Nova. Nu ska jag bara jobba två dagar för att på onsdag ge mig iväg till Henrick(http://www.henricks-tankegangar.com/), för några dagar. Ska bli kul att träffas igen, var ju nere till jul men vi har inte setts sedan dess!!! Tyvärr jobbar sambon så Henke och jag blir ensamma....men jag tror vi kan hitta på nå´t, det brukar vi göra, tycker det är fullt upp när vi träffas!!! Återkommer när jag är hemma igen!! Ha en fin vecka och nu hoppas vi på att våren är här!!!

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig fikastund på Waynes innan du styrde kosan hemåt i lördags! Hoppas att du haft det bra med sonen. Många varma kramar från Carina

    SvaraRadera