fredag 30 mars 2012

Klass 1 A !



Idag har jag varit och besökt Nellys klass 1 A!! Det var bingospel, påskpyntande och sång! Så roligt att få vara med denna goa tjej i skolan en stund. Vi handlade lite kokosbollar innan vi hämtade Nova på dagis, för att sen åka hem o se om pappa Robert hade vaknat efter natt skiftet...men det hade han!



Familjen åker till fjällen i morgon och kommer hem lagomt till påskafton, så på påskdagen blir det middag för de två familjerna här hos mig. Henrick o Tore flyger till Stavanger där de ska hälsa på Tores mamma.



Nu ska jag vila en stund, har en förskräcklig huvudvärk, sen ska jag sätta igång med lite fönstertvätt och byta gardiner! Trevlig fredagskväll!!!!!

1 kommentar:

  1. Flitens lampa lyser märker jag. Putsa fönster och byta gardiner. Det borde jag också ägna mig åt men jag dräller bara omkring. Fick en knepig luftrörsinfektion på hemvägen och skyller mitt bristande engagemang på den. Nåja, på måndag ska jag ta nya tag, då ska det bli litet påskfint. Jag ska också ha lite påskgäster här. Påskgodiset är inhandlat och äggen ska fyllas, sedan ska jag handla lite påskblommor och så snipp snapp snut, sen är påsken slut.
    Helgkram till dig lilla Farmor!

    SvaraRadera