fredag 31 december 2010

Gott nytt år!!!

Går här hemma och bara njuter! Jag är ledig i tio dagarn nu och ska verkligen ta vara på detta. I kväll är det nyårsafton och den ska firas tillsammans med vännerna Unni och Börje, dessa underbara människor!!!!!!!!

Jag har sovit hos min syster och svåger natten till igår, det är så praktiskt att stanna kvar efter jobbet nån gång ibland, då får vi tillfälle att umgås lite.
Brukar tänka på vilken ynnerst det är att ha en storasyster som jag vet finns där för mig i vått och torrt. Vi har så roligt tillsammans, mycket skratt uppblandat med allvaret.

Så här inför det nya året så kommer tankarna på hur året som gått har varit. Kan bara säga att mitt år har varit fantastiskt!!!!

Underbara barn och deras familjer, goda vänner och nya bekantskaper som förgyller min tillvaro. Jag tror det är viktigt att se allt det positiva som finns i livet, inte bara fokusera på det man inte har, det är alldeles för många som jag vet tänker så.
Hoppas ni alla får ett fint år, att vi kan lägga allt det negativa bakom oss och fortsätta framåt!!! GOTT NYTT ÅR på er alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar