fredag 24 december 2010

Julafton!

Nu är julaftonen snart till ända. Jag har firat den i år tillsammans med äldstesonen Patrick och hans underbara familj. Vi har varit hos sonhustru Alexandras syster och svåger..14 personer med hela släkten. Där känner man sig som en enda stor familj!!!!

Lilla Noah har haft lite feber under ett par dagar..men jag är alldeles säker på att det är tänderna som är på väg.

Glad var han i alla fall, inte lika pigg som vanligt förståss men lekte med alla saker han fått av tomten.
Julia och Elin fick allt de kunde önska sig och det är en fröjd att se hur tacksamma de är över allt de får...även om det inte bara är stora och dyra saker.

Nu är jag hemma igen och sitter och njuter av stillheten som har infunnit sig så här en julaftonskväll.
I morgon kommer barnen hit, som vanligt.. även det har blivit en tradition att de kommer på juldagen och vi äter tillsammans och delar ut julklapparna som är kvar.

Själv fick jag ett vackert foto på alla tre barnen, en bok och ett vackert skrin.
Henrick och Tore förärade mig med en bok som heter "Kom inte och säg att du är gammal" plus ett kitt med ansiktskrämer....undrar vad de menade med det...ha ha.

Så himla tacksam jag är för allt jag har i livet....mina underbara barn och deras familjer.....säger som vanligt.....finns det någon som har ett sån´t bra liv som jag???????

1 kommentar:

  1. God fortsättning till dig med!! Du verkar ha haft en trevlig jul så jag hoppas att du får vara ledig lite mer nu i mellandagarna.
    Kram!!

    SvaraRadera