söndag 2 januari 2011

God fortsättning på det nya året!

God fortsättning några dagar in på det nya året!
Nu är vi i början på ett nytt år och alla så undrar vi väl vad detta år skall innebära!??
Själv har mitt "gamla" år varit lika innehållsrikt och fint som de senaste 3 åren.
Då jag tog beslutet att flytta till Avesta fick mitt liv nya dimensioner!! Visserligen långt till jobbet, men allt det "andra" jag fick på köpet har gjort mitt liv så mycket bättre än nånsin tidigare!!

Närheten till mina barn och barnbarn, till mina absolut bästa vänner, nya bekantskaper, min underbara lägenhet och mycket mycket mera!
Jag tycker så synd om människor som inte har detta nätverk runt sig, många gånger självförvållat. För många är pengar det viktigaste i livet...något som jag aldrig förstått!??

Själv har jag bara en önskan inför detta nya som är på gång, och det är att vi ska få fortsätta det nya året som de tre senaste!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar