torsdag 9 december 2010

Ljuvliga barnbarn!

Vilken vecka det har varit!!!!! I tisdags var jag på julsoare, och där stod hon igen min älskade Elin!! Alla barnen var klädda till Astrid Lindgrens figurer och sjöng sångerna till detta!! Ljuvliga goa Elin som är så allvarsam där hon står och sjunger...troligen så är hon så koncentrerad på det hon gör!!

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit på Julias julsoare! Vilka ungar det finns! Älskade Julia....där stod hon vacker som en dag sjöng för allt vad hon förmådde!! Samma min som syrran Elin....inte en min visade hon att detta var roligt....fast jag vet att hon tyckte det!! Hon koncentrerade sig väl hon med...
Lilla Noah var finklädd i väst och slips och skulle dansa och sjunga hela
tiden...men till slut så slocknade han så sött, han hade väl dansat slut på sig!

Förresten, igår var jag och hämtade min kära röda lilla snygging....alltså min nya bil!!! Tog den till jobbet idag och huj vad den gick!!!! Känner mig som ett barn på julafton nu när jag är fri att ta mig dit jag vill.

På lördag är det fest hos två av våra polska läkare på jobbet!! Har väl aldrig träffat på så gästfria människor som dessa.

Måndag är det dags igen....då är det goa Nelly som har lucia, så det gäller att skynda hem från jobbet för att hinna dit.....ja nu ser ni hur det är att vara farmor.... det är full fart och sen är det bara att öka.....men roligt är det!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar