söndag 1 augusti 2010

Hemma igen!

Nu är jag tillbaka i Avesta igen. Det har varit några jobbiga men härliga dagar i Partille tillsammans med Henke o Tore. Julia och jag har varit med och flyttat men även hunnit med att vara på Liseberg.

Så roligt det är att kunna vara behjälplig när barnen behöver ett handtag. Henke kan ju inte lyfta då han måste vara rädd om sin opererade rygg. Tore och jag har tillsammans flyttat allt utom den tunga soffan. Det har blivit sena kvällar med mycket prat och skoj.

Julia älskar verkligen dessa båda "farbröder" och har blivit riktigt bortskämd, killarna tyckte det var minst lika roligt som Julia, att träffas så här utan föräldrar och småsyskon.
Regnet har öst ner i tre dagar, men på lördagen då vi skulle till Liseberg var regnet borta och solen sken ibland mellan alla moln.

Julia är en tjej som verkligen inte är "svår" att ha att göra med. Hon är så otroligt tacksam och ödmjuk så jag har verkligen njutit av att ha henne med på en minisemester!
Hon har förståss ringt mamma och pappa flera ggr per dag bara för att få prata lite, och jag tror faktiskt hon längtat lite efter dom. Hon har aldrig varit borta så här länge från familjen tidigare.

Själv är jag helt ledbruten efter allt bärande och städande....men vad gör väl det när jag har fått umgås med tre helt underbara personer i nästan fem dagar......jag säger som jag har gjort så många gånger förr.....finns det någon som har det så bra som jag????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar