fredag 20 augusti 2010

Härliga fredag!!!!

Va skönt det känns då det är fredag igen! Veckan har varit riktigt "dryg" jobbet har tagit mycket av krafterna, så nu när fredagen kommer så känns det som en lättnad att få vila i dagarna två!

Visserligen blir det fotbollsmatcher både lördag och söndag för Julia och Elin, men det är ju bara roligt!

Pratade med Nova och Nelly i telefon igår. Nelly berättade om första dagen på förskolan, tyckte det var roligt, och då jag sedan skulle prata med Nova var det enda hon sade..."ja" vad jag än frågade om så sa hon "Ja"!! Gick inte att få ett normalt samtal med henne!!!! Sen överlämnade hon luren till mamma Jenny! Goa ungar!!!!!
I morrn blir det som sagt matcher och jag måste nog ställa klockan för att orka upp! Början klockan 9.00 och jag har lovat att komma till 10.00 så jag får liiiiite sovmorgon!
Återkommer när matcherna är slut...få se hur det går för lagen!!!!!! Trevlig helg på er alla!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej moster!
    det är inte bara vi som har fotboll på helgerna ser jag. Imorgon spelar Ida två matcher och Elin en för det är Bullisdagen då.
    det lät skönt med 80%. Jag har jobbat en vecka och känner mig rejält trött. Ha så bra, vi hörs!
    Kramar Carina

    SvaraRadera
  2. Hej kära bloggvän, är nyfiken på vad Du sysslar med, om Du är kurator eller....

    Dina små liv till ungar/barnbarn, har verkligen sin mormor/farmor i ett järngrepp. Snacka om att kunna linda runt sina små fingrar... Ja Du är så härligt energisk med dina små.

    Agneta

    SvaraRadera