fredag 13 augusti 2010

Äntligen fredag!!!

Första veckan efter semester är nu avklarad. Har varit så trött så trött, men hoppas på att jag blivit lite "van" när måndagen kommer igen!?

Älskade Nelly är frisk igen, tack och lov, och vad jag förstår full av energi. Har nu inte träffat dessa godingar sedan förra veckan, börjar få abstinens.... Fam. Eriksson/Åhlberg träffade jag i söndags då jag återlämnade "den lilla röda", alltså andrabilen. Fick då snusa på lilla Noah, Elin var som ett klistermärke på farmor. Så fort jag är där och säger att jag måste gå hem så bönar och ber hon att jag skall stanna en liten stund till..älskade unge! Julia har blivit "stor" nu och är ute på sitt med sina kompisar...vad månde det bli av den vackra tösen?????

Om två veckor skall jag ta med mig alla fyra tjejerna till Grytnäs medeltidsmarknad, har en vän som är läkare och som skall vara med där i full utrustning...han vill gärna att vi kommer. Efter att ha "lämnat tillbaka" alla underbara barnbarn så kommer vi att ha en festkväll tillsammans, jag och några flera från mitt jobb.

Ser nu fram emot helgen om två veckor då jag får ha alla mina fyra töser och göra lite roligt tillsammans med dom igen!! Visst är det konstigt.....? men efter en vecka så börjar abstinensen efter barnbarnen komma...är det bara jag som är så här "tokig"????? Ha en trevlig helg allesammans!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej där,

    Du är underbar med Dina barnbarn, det går verkligen inte att ta fel på att Du är motorn i familjen!

    Tack för Dina energi-fyllda små ordgåvor på min blogg!!

    Agneta

    SvaraRadera