söndag 14 mars 2010

Städning, tvätt....och lite solande!!

Idag har det varit städning och tvätt som stod på dagordningen, hinner ju inte i veckorna så det blir en dag i helgen som det måste fejas på.

Var hos min syster i Borlänge för att fira hennes födelsedag i fredags efter jobbet. Hade mycket trevigt och det var roligt att "sova natt" hos henne som jag gjorde "förr i tiden".

Har inte haft möjlighet att träffa mina små älsklingar denna vecka, men har som vanligt i alla fall fått prata med dem i telefon. Ser fram emot nästa söndag då Elin ska ha konsert i församlingshemmet. Det är alltid en glädje att få lyssna till Masungarna som sjunger så vackert.

Robert och hans familj ska resa till fjällen nästa helg och innan dess hinner vi nog inte heller ses, men får ta igen det helgen därpå, om jag inte är hos Henke i Göteborg då. Det beror ju alldeles på när hans operation blir av.

Reser med jobbet till Åland på torsdag till fredag, ska bli kul, det blir en "112"-resa, d.v.s. landstingsanställda/kommunanställda reser tillsammans!! Ser verkligen fram emot detta! Ja phu...det är full fart på farmor!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får trevligt på Ålandsfärjan. Jag var inne och
    gjorde en titt hos dig för att se så det var OK.
    // Agnetha

    SvaraRadera