lördag 27 mars 2010

Stackars Kenzo!!!!!

Idag är himlen alldeles igenmulen. Regnet har strilat ner, men vad gör det när jag kan slappa hemma i soffan!?
Hemkommen efter att ha sovit natt hos systra mi och hennes man. Firade av en arbetskamrat under gårkvällen och himmel vilken rolig kväll det blev....sång, dans, fin musik och otroligt mycket skratt.

Robert med familj har kommit hem från fjällen och det känns skönt att resan hem gick bra. Stackars lilla Nelly som återigen fått halsfluss och är inne på sin andra pc-kur! Hoppas verkligen att hon nu blir frisk igen. Pratade med henne och Nova i telefon, och som vanligt så värmer det i hjärtat då jag får prata med mina flickor, som jag inte sett på över en vecka nu.

Henkes sambo ringer och berättade att älskade lilla borderterriern Kenzo varit på djursjukhuset efter att ha blivit biten av en okopplad Dobberman!! Fy va oansvarligt att låta sina hundar gå okopplade, både för andra hundar och alla små barn. Det var visst inte heller första gången som denna hund huggit andra. Å andra sidan har jag nu slutat förvånat mig över andra människors oansvarighet.......

2 kommentarer:

  1. Hej tittar in och läser vad du har haft för dig på sista tiden. Ja det är synd om ungarna mina barnbarn är också mycket sjuka i allat möjligt. Det kommer ifrån dagis. Många barn på litet utrymme. Men men så är det idag.
    Håller med dig om okopplade hundar. Mycket oansvarligt!!!
    /Agnetha
    http://agnetha52.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Må nelly krya på dej!!

    Fasen för hundar som biter och "släpps lös" Man blir så förbaskad. Border terrier har jag två av.. vet inte vad jag skulle göra om någon skulle bita mina ögonstenar! USH!!

    SvaraRadera