lördag 6 mars 2010

Lördag och melodifestival!

Sitter och slötittar på Melodifestivalen. Tycker det inte riktigt är någon festival längre!! Knäpper nog snart om till annan kanal...

Idag har jag haft besök av äldstesonen Patrick och hans härliga familj. Har fått hjälp med att sätta upp en rullgardin som stått i hörnet sedan tidigt i höstas. Jag har inte träffat familjen på över en veckan och Alexandras mage växer från dag till dag!! Åh vad jag längtar och väntar.....

Roberts familj går nu på PC och jag hoppas att de snart är friska och krya så jag får träffa dom också...Gud vad jag längtar efter alla dessa underbara barn och deras familjer då det går för lång tid mellan varven som vi träffas.

Är beredd att åka till mellansonen Henke så fort han får reda på när han ska in för en ny operation. Tycker att det borde ha räckt med den första....men nu ska han väl blir bra efter detta! Stackarn!!!!

1 kommentar:

  1. Ja längtan kan bli stark om det går för lång tid mellan besöken. Men du verkar ha dina på nära håll, tur för dig till min är det långt,tyvärr.
    Jag har också tittat på melodifestivalen och tyckte de låtarna som gick vidare var bra. Men Anna Bergendals låt är allra bäst.

    SvaraRadera