söndag 7 mars 2010

Besök av Nelly och Nova.

Blev glatt överraskad när Robert ringer och säger att de kommer hit o hälsar på en stund. De ska åka till kusinerna för att gratta Julia som har fyllt år! De kunde ju inte komma på födelsedagen, då både Robert och Nelly låg sjuka då.
Nu har Jenny och Nova ätit PC i 4 dagar och är smittfria från sin halsfluss, så nu var det fritt fram, både att hälsa på kussarna och farmor.

Glass skulle de förståss ha då de kom och hälsade på, tur att farmor hade handlat hem...
Lilla Nova är en riktig fröken...talade om för pappa att "fötterna får man inte ha på bordet" då sonen lade upp sina på kistan, som är mitt soffbord!

Nelly hon tar alltid fram "korgen" som jag har stående med ritpennor, block och lite smått och gått som mina tjejer gillar!!! Måste bara komma ihåg att köpa nya pennor!!!!

Så nu har jag stillat min abstinens lite, gällande barnbarnen, har fått träffa alla fyra den här helgen.....fick även känna "nya" babyn sparka i magen för första gången!!! Vilken lycklig människa jag är!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar