torsdag 4 juli 2019

Grattis på födelsedagen älskade Nelly!!!



Grattis Älskade Nelly som fyller 15 år idag!!! Säger som vanligt, fattar inte var tiden tar vägen!! Det var ju inte länge sen du var en liten baby!!!!!

Nu har du växt upp till en vacker tjej och som du vet är jag som farmor, så lycklig för allt förtroende du ger mig!!!
Du har växt upp till en underbar, kärleksfull och förtjusande tjej, och jag glömmer aldrig då din lillasyster föddes, då var jag barnakt till dig och vi var och köpte en docka som vi döpte till Kajsa....

När du fick frågan på dagis vad din lillasyster skulle heta... då svarade du "Kajsa, för det har farmor bestämt"... ha ha gissa om dom trodde att din farmor bestämde allt !!!`??????

Ja eftersom alla jobbar idag så skall vi fira dig på söndag istället, ett riktigt kalas... precis som det brukar vara, med hela släkten samlad!!

Om som sagt... om du inte visst det så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar