onsdag 31 juli 2019

Hemma igen!



Nu så är jag hemma igen från härliga Orust!!! Åkte ner i söndags och denna gången blev det endast några dagar som jag kunde stanna. Ska jobba i helgen och det är skönt att vara hemma en dag och vila efter 43 mils körning.

Det har som vanligt varit helt underbart att vara i Paradiset, som jag kalla Kråks stuga för. Henrick och Scott har gjort så vackert i trädgården, det är verkligen en lisa för själen att gå runt där.

Ja det är inte så mycket som har hänt, jag har bara kopplat av och njutit av allt, ätit mat och vilat!! Själv hade jag dillkött med mig ner, ja det är Henricks älsklingsrätt, och som han sa då han var med i TV och Superskaparna,.... "det ska vara mammas dillkött" ha ha ha!!!!

Ja nu önskar jag dig en fin helg så hörs vi senare!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar