torsdag 18 juli 2019

Hundvakt!!!



Så är jag då hemma igen efter att har tillbringat två dagar i Norberg, ja Norberg är fortfarande hemma för mig då jag är uppväxt och har bott där i många år!!!
Jag har varit "barnvakt" till Bosse, familjens lilla Franska bulldog!!!! Familjen har varit några dagar i Stockholm och njutit av ledigheten, och eftersom jag var ledig dessa dagar så var det självklart att jag skulle passa Bosse!!!!
Han är så jäkla härlig denna lilla Fralla, har sovit på golvet nedanför mig, och på mornarna har han väckt mig, och när jag väl kommit upp..... då har han gått o lagt sig!!! ha ha ha

Jag har haft några härliga dagar i Norberg, varit o hälsat på Roberts f.d. dagmamma som han hade då han var liten... det är  faktiskt 35 år sedan vi fikade tillsammans....!!!!! Sååå roligt det var att träffas och prata gamla minnen sen barnen var små!!!

Nu är jag ledig i morrn och ska då ta med mig Noah till min vän Eva och hennes dotter, som tidigare har varit fritidsfröken till honom. Han bara älskar denna Johanna och har bett mig många gånger att vi ska åka och hälsa på henne och hunden Kalle.
Nu blev det bestämt att vi ska dit en tur i morrn, och Noah ska få paddla kanot med "sin" fröken, gissa om han är lycklig!!!!

Nu blir det en lugn kväll framför TV:n ... för jag måste ju vara pigg i morrn när Noah kommer!!!

ha en fin helg nu så hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar