tisdag 9 juli 2019

Ålandskryss och 15 årskalas!!



Oj vilken vecka det har varit!!!!! I måndags var vi personal och elever på en tur till Åland! Där fanns det mycket att se i Mariehamn! Vi vandrade runt i flera timmar och tittade det mesta som gick att se, bland annat Sjöfartsmuseet som verkligen var värt att se, vi spelade golf, åt god mat och hade det allmänt trevligt!!! Och eleverna var verkligen nöjda de med...

Sen blev det jobba i lördags och på söndagen var det dax att fira Nelly som fyllde år på torsdagen! Som vanligt hela släkten där, ja det fattades några kusiner den här gången, men trevlig som vanligt.
Nelly hade bakat en fantastisk tårta som vi smaskade i oss.

I morr är det ett par dagars jobb igen men nästa vecka bor jag i Norberg några dagar och är hundvakt till Bosse då familjen ska ta en tripp till Stockholm.

Ja sen så.. bär det av till Orust några dagar, ska bli helt underbart då jag längtat dit sedan vi var på Kreta sist!!!!

Ja som du ser så har jag fullt upp i mitt liv, vilket jag gillar, jag kan ju inte bara vara hemma heller!!!!

Ha en fin vecka nu så hörs vi av framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar