fredag 28 juni 2019

Trevlig helg!!!!!!



Så där ja... nu är midsommaren över och vardagen har börjat igen!! Midsommarafton firades hos goda vännerna i Norberg, alltid lika trevligt att träffas!! God mat och  trevligt sällskap, precis som det ska vara en midsommarafton!!!!

Jag har bara jobbat en dag den här veckan, och före det var jag ju ledig, visst är jag konstig.....jag längtar till jobbet när jag varit ledig för länge...!!!!!
 Idag har jag inte gjort så många "slängar" som min mamma alltid sa.... jag har handlat, städat och trodde att T. skulle komma över helgen, men tyvärr så hade han fått yrsel.... vilket han borde kunna bota.... han är ju läkare... ha ha ha!!!  Men bestämt blev att vi satsar på en annan helg!!!!

Nu blir det bara slappa lite, ta ett glas vin så här på fredagskvällen... och att njuta av det på min balkong....
För på måndag ska jag jobba igen, och då blir det en resa till Åland med våra elever...... fy sjutton vilket härligt jobb jag har... är väl inte konstigt att jag längtar dit när jag är ledig!!!!?????

Ha en trevlig helg nu så ses vi snart igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar