fredag 26 juli 2019

Hundvakt, Pride och barnbarn!!!!


ja som du ser så  har jag varit hundvakt till Bosse och han njuter bara.. och jag med förstås.!! !Så roligt det varit att bo i Norberg under några dagar , har träffat yngste sonen Roberts dagmamma/pappa, som han var hos då han var liten och jag jobbade!!! Vi bestämde en träff och det blev många roliga minnen vi kom ihåg från tiden Robert var dagbarn !!!!!

Mina vänner kom också en kväll och vi hade det så mysigt, pratade om allt och inget, åt ost och drack gott vin... tänk vilken ynnerst att ha dessa vänner!!

När familjen kom hem så fick jag ett fantastiskt paraply, precis det som passa så bra när det i slutet av augusti blir Pridefestival i Fagersta!!! Jag kommer förstås att gå som en " stolt förälder" .. ja jag är verkligen stolt, och jag önskar att människor skulle få älska dem de vill, oavsett kön!!!!!

I går när jag, efter två skift på jobbet, 24 timmar var på väg hem, ringer barnbarnet Elin och frågar om hon om kompisen Hanna fick komma hit och sova natt...!!!! Självklart!!! det slutade i alla fall med att jag sov på soffan!! ha ha ha

Idag har det varit en ledsam dag, har varit på begravning då en vän har gått bort,! Tankar kommer och går och det viktigaste är att vara tacksam för att vi får vara med och leva livet som vi gör!!!

Nu är kvällen sen och jag sitter på min underbara balkong, njuter av livet och ser fram emot söndag då jag kommer att åka till Orust några dagar och bara njuta!!!!

Önskar dig en trevlig helg!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar