söndag 9 december 2018

Trevlig 2:a advent!!!!!



Nu så har vi kommit fram till 2;a advent redan!!!! Ja jag ska inte tjata längre om att tiden går för fort...men jäklar va de går undan!!!
Jag har hunnit med o jobba, bygga pepparkakshus med Noah, ja han är ju den enda som numera vill göra hus till jul, tjejerna är för stora nu!!!! Han undrade när man fick börja äta av huset när det precis blivit färdigt.. ha ha....

Nu är jag nyss hemkommen från Gävle där jag varit över helgen med en vän och vi har haft det sååå härligt!!!! Trots allt regnande.....vi har i alla fall ätit gott, varit på ett event, och  kikat på Julbocken!!!! Det är faktiskt första gången jag ser den.. och vilken tur att den inte brunnit då....

Vet du vad jag gjort....??? Jo jag har beställt en resa till mig och hela min fina familj .... vi ska resa till Kreta i maj!!!!! Ska bli så härligt, det var nästan precis 10 år sedan vi gjorde samma resa tillsammans!!!! Jag är såååå glad att alla kan följa med!!!!!

Nu ska jag bara invänta son och sonhustru med barn som kommer om en stund... och efter det ska jag bara lägga mig och kura i soffan!!!
Ha nu en härlig vecka för det ska jag ha!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar