söndag 23 december 2018

God Jul!!!!



Så har vi nu kommit till dan före dopparedan!!! Jag tycker inte det var länge sen det var jul förra gången.....

I fredags hade vi lilla julafton här hemma hos mig. Barn, sonhustru och barnbarn var här och det är ju så härligt när vi träffas!! De enda som fattades var ju Henrick och Scott. Men dom behöver all ledighet dom kan få dessa dagar då dom jobbat hårt, bl.a. med att öppna nya butiken som Henrick har!!!

Nåväl , när det ringde på dörren och äldeste sonen med familj kom så kom det en liten tomte med också...självklart var det Noah som skulle vara tomte och dela ut julklapparna!!!!!

Sönerna skulle naturligtvis bada bastu i källaren och där satt dom i nästan 1 1/2 timme medans vi andra väntade med maten! Men så hade dom bastat färdigt och vi kunde äta julmiddagen tillsammans!!!!
Tomten Noah delade ut julklapparna efter maten och sen försvann han och Nova in i mitt sovrum,,, precis som dom brukar göra då de ses!!!
Tonåringarna Nelly och Elin, tyckte att det var lite "tråkigt" att sitta här med oss andra och försvann även de in i sovrummet... när Noah och Nova hade tröttnat!!! Julia är ju vuxen och satt tillsammans med oss andra!!! Kan bara inte fatta att hon fyller 20 år i februari...min lilla Jullan!!!

I morgon är det ju julafton och den ska jag fira tillsammans med Robert och familjen!! Julklapp har de vuxna redan fått.... dom väntar på resan till Grekland i maj... och det gör ju jag med!!!!

Nu önskar jag dig en God Jul... så hörs vi av senare!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar