torsdag 29 november 2018

Hemma igen!!!!



Nu så är jag hemma igen efter att ha varit på Orust och firat Thankgiving day!!! Har ju aldrig upplevt det tidigare men jag måste säga att det är en fin tradition!
Scott lagade maten, och det var massor kan jag säga.... inte bara kalkonen utan massor med annat som man lagar i USA!

Innan maten så fick alla gäster berätta vad man är tacksam för i livet.. och jag sa ju förstås som tidigare.. jag är så tacksam över mina nära och kära och det liv jag lever idag!!!! Kan ju inte ha det bättre!!!
Sen har jag varit med Henrick och tittat på stället där han skall flytta sin Moltazdesignshop!! Han ska ju flytta butiken från Henån till Tjörn och där blir det att utöka butiken med 500 kvm!!!!! Kommer att bli toppenbra. Öppnar gör han 17/12. Synd bara att jag inte kan vara med vid öppnandet!!!!

Ja så har jag jobbat igår, men är nu ledig fram till söndag då jag gör ett skift igen!! Men som du vet så tycker jag att det är så roligt att jobba med dessa ungdomar, lite annorlunda än att jobba inom psykiatrin som jag gjort i 40 år!!!!!!

Idag har jag varit ut och plockat granris och dekorerat balkongen, fixat lite julfint inne också det är ju advent juh!!!!!

Nu tänker jag inte göra nåt mera idag utan slänger mig i soffan och kollar lite TV!!! Ha de nu så gott så hörs vi av!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar