torsdag 27 december 2018

Nu är glada julen slut slut slut.....



Nu är julen över för den här gången! Som jag tidigare nämde så firade jag julafton hos Robert och hans familj. Vi var några stycken där och några  från Jennys släkt och det var jättetrevligt. Det roligaste av allt var när vi vuxna spelade julklappsspelet. Det gäller att vara snabb och slå en etta eller en sexa!!! Jäklar vilken skrattfest det blev......En liten tomte kom det där också....och så liten och söt han var...
Jag blev kvar där till juldagen, och den var avkopplande och avstressande då morgon började med juldagsfrukost!!!! Sen bar det iväg hem för mig och bara slappande på soffan!!!!

Idag har jag och en vän varit en sväng till Borlänge och hälsade på min syster, lite gofika sitter inte ivägen...

Nu är jag ledig till 7/1 och sen blir det lite jobba igen tills jag får 2 veckors semester på Orust där jag ska vara hundvakt... det blir mysigt!!!!


Ha de nu bra i veckan och snart är det ju nytt år igen... vad jag ska hitta på då...det får du reda på senare!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar