söndag 30 december 2018

GOTT NYTT ÅR!



Nu är 2018 slut om 12 timmar och ett nytt år påbörjas! Året som gått har varit mycket spännande, mycket har hänt i mitt liv, nya bekantskaper, intressanta händelser och ett fantastiskt år med mina nära och kära.

I morgon blir det firande hos goda vänner, lugn och ro, god mat och trevligt sällskap.
Om jag får önska mig något inför år 2019 så önskar jag bara att jag och de mina får vara tillsammans, vara friska och lika glada som vi varit under det här året.
Några andra önskningar har jag inte...men jag har mycket att se fram emot, tex resan till Kreta i maj tillsammans med alla mina nära och kära....ja... va kan jag mer önska... Ingenting!!!!!! jag är så nöjd med livet som jag har idag.

Nu vill jag bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR och jag hoppas att du får ett fantastiskt år !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar