lördag 5 januari 2019

God Fortsättning på nya året!!!



Nu är det 2019 inne på sin femte dag!! Nyårsafton firades med goda vänner i Norberg, trevligt firande med god mat och trevligt umgänge!
Som vanligt så blev jag och bästa  vännen uppe till nästan morgonen, som vi alltid brukar när vi träffas!! De andra gick och lade sig... ha ha.  Sen blev det en tur till sönerna i närheten för att önska Gott nytt år och sen hem igen.

Nyårsdagen firades i lugn och ro och  igår kom ett av barnbarnet hit för att sova natt. Så roligt när de spontant vill komma till farmor och sova över.  Vi var vaken nästan hela natten, och pratade och skrattade och jag blir både stolt och lycklig då hen berättar saker för mig och ger mig sitt förtroende.

Idag har det varit en vända på stan där jag köpte mig en vacker blus som jag ska prova ikväll....

Nu är kvällen sen och det blir lite tv tittande, för i morrn kommer Noah hit och vill sova natt hos farmor!!

Ja jag säger det igen... vilken lycklig människa jag är som har mina nära och kära så nära mig... det finns inget annat som är så viktigt i livet... som att umgås med de personer som man älskar mest i världen!!!!

Ha nu en God fortsättning på det nya året så hörs vi av!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar