lördag 2 juni 2018

Födelsedag för Elin, och båtresa!!!!!



Grattis grattis idag älskade barnbarnet Elin som fyller 16 år!!! Du fina goa som ibland helt spontant ringer på dörren och står där utanför, bara för att mysa en stund med farmor!! 

Idag är jag ju inte hemma utan ute på båttur till Finland med några av  Brottarklubbens ledare!!! Ja du ska inte tro att vi glömmer bort att fira din dag, utan det blir nog på måndag istället!!!!

Ja som sagt jag är på resa med några av killarna i Brottarklubben, blev medbjuden för att vara med på olika "möten" där det ska diskuteras olika saker, och även trevlig samvaro med middag osv.  Jättekul, trots att jag är enda kvinnan i klubben som åker med!!!!!!

Kan ju säga att det är full upp just nu, då jag även jobbar på Nationaldagen och dagen efter åker ner till Orust för att vara hundvakt då killarna reser bort över helgen, och har ingen som kan vara hemma med hundarna.
Efter helgen hem igen för att jobba en dag, och sen blir det ju examen och studenten och därefter resa till Orust igen för att närvara vid bröllopet.
Stannar där i 2 veckor för att ha en avkopplande semester, då jag jobbat ganska mycket under höst och vår!!!

Ja där ser du hur svettigt det är att vara pensionär.... men som tur är så tycker jag det är så roligt, skulle aldrig kunna sitta hemma och "rulla tummarna" då skulle jag bli helt galen... ha ha.

Så Elin, ha nu en underbar födelsedag, och så firar vi dig nästa vecka, för Farmor ska ut på galej!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar