måndag 21 maj 2018

Grattis på födelsedagen Robert!!!!!



Så där ja... nu har vi firat yngstesonen Roberts 37-årsdag!!! Som vanligt mycket folk , mycket gott fika och en trevlig samvaro.
Ja va jag köpte....??  Ett presentkort, va sjutton ska man köpa till någon som har allt...?? Men han blev glad för det!!!!!

Idag har jag varit på promenad men  Herre Je vilken värme, det blev bara 25 minuters promenad, orkade inte längre... får väl försöka igen när det blir lite svalare!

Ja  som du har sett så blir det inte så långa inlägg på födelsedagarna längre, tror nog inte barnen är så intresserade av att läsa min blogg när dom fyller, utan det har nog mest varit för min egen skull ha ha!!!!!

Nu blir det bara lite  TV tittande för i morgon ska jag hämta Noah och skjutsa honom till skolan igen, han behöver inte gå upp så tidigt då...
Det roliga var när jag sist lämnade honom då skulle jag krama om honom, som jag brukar innan jag lämnar honom.... men där fick jag tji...

Han gick ifrån mig på skolgården och viskade till mig " Farmor,,,,, du är så pinsam"!!!!!!!!
Jaha där ser man.... den minsta lilla gobiten... har blivit stor!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar