måndag 11 juni 2018

Njuter........


Njuter för fullt här i Kråks stuga på Orust!!! Har varit här sedan i torsdags för att sköta om hundarna då killarna är i Berlin på en kombinerad svensexa/bröllopspresent! Detta har dom fått av två nära vänner som överraskade dom med detta.
Henrick blev riktigt överraskad då jag klev in i butiken, han visste inte att jag skulle komma och vara hundvakt.... men glad blev han att det var jag som kom!!!

Jag har det ljuvligt här, har försökt rensa i trädgården, men värmen har tagit överhand så det blev inte så mycket rensande!!!! Men jag har njutit till 100 procent ialla fall..

Egentligen så skulle de komma hem ikväll, men pga åska och regn så var flygen inställda, så de reser till Köpenhamn ikväll med annat flyg och sen hem till Landvetter i morgon...men va sjutton gör det.. jag njuter på jag!!!!!

Men på onsdag åker jag hem, det blir skolavslutning för 4 av barnbarnen på torsdag, och den här avslutningen så hinner jag både med Avestabarnen och Norbergsbarnen!!!!!
Sen är det Julias student på fredag och sen åker jag ner hit igen på lördag morgon!!! Ska vara här i 2 veckor sen för att riktigt njuta av både bröllop och semester!!!

Ha de nu så gott så hörs vi av!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar