torsdag 14 juni 2018

Födelsedag, examen och student!!!!!



Grattis älskade Nova på din födelsedag!!! Idag har det varit mycket att fira, Du Nova som fyller hela 11 år och nästan hela släkten samlades igen för att fira dig!! Tänk va stor du blivit!! Inte länge sen du var Nova Jordgubbe, som du kallade dig då du var liten!!!!!

Igår kom jag hem från Orust efter att ha tillbringat några underbara dagar där med Kenzo och Ralph, hundarna alltså...!!!! Har som jag tidigare skrev, bara njutit av tillvaron! Efter 43 mils bilkörning var det dax att stila om sig och åka ut till Torp för att se äldsta barnbarnet Julia som skulle på studentbalen.
Idag var det dax igen då Noah och Elin hade avslutning, efter det iväg till Norberg och fira Nova!!!Phu.....

I morrn är det studenten för Julia som ska firas med dunder och brak och efter det samlas släkten för buffe!!!

SEN... på lördag morgon åker jag 43 mil tillbaka till Orust för att närvara vid bröllopet som sker dagen före midsommarafton!!! Sååå roligt det ska bli, många gäster som kommer både från Sverige och USA och det ska bli så kul att träffa nya människor!!!

SEN... ska jag fortsätta bo där veckan efter i ett underbart hus vid havet som jag hyrt, där blir jag 1 vecka för att bara fortsätta njuta av livet... sen hem o jobba lite igen.....

Ja som du ser så är det fullt skubb hela juni månad...men som vanligt säger jag...Vilket härligt liv jag lever!!!
Ha nu en fin vecka så hör jag av mig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar