måndag 4 juni 2018

Resa med Brottarklubben, examen och studenten!!!!



Wow vilken fantastisk resa jag gjort i helgen!! Som jag tidigare har berättat så var jag tillsammans med Brottarledarna till Helsingfors fredag till söndag.
Ja det var inte bara fest utan vi hade möten både fredag och lördag, arbetade i grupper då resan var bl.a. för ledare i Västmanlands Brottningsförbund.

Men fest var det också!!! Så mycket skratt så jag fick ont i magen.... dans och kareoki för hela slanten!!! Och det bästa av allt var att få träffa så många nya människor som var helt underbara att umgås med.

Men nu är jag hemma igen och skall jobba på onsdag för att sen åka till Orust några dagar, sen hem igen för student och examen... så ner till Orust igen för bröllop!!!!

Ja du ser va mycket som jag har framför mig, och det bästa av allt är att jag får vara med mina nära och kära!!! Så tacksam för det!!
Ha nu en fin vecka för det ska jag ha så hörs vi framöver!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar