tisdag 26 juni 2018

Bröllop!!!!!!!!!



Så underbart bröllop mellan Henrick och Scott!!!! 63 gäster från både Sverige och USA som varit med och firat!!! Jessica Andersson sjöng och yngstesonen Robert spelade!!!! Många tal hölls både på svenska och engelska, regnet föll i omgångar men precis vid vigselceremonin så bröt solen fram och en vacker regnbåge bildades!!!!!! Kunde ju inte vara mera passande!! Jag har träffat helt underbara människor från USA och fått riktiga vänner där, så få se om jag inte snart tar mig en tripp "overther"!!! Så härligt också att alla mina barn med respektive var samlade det är inte så ofta vi kan träffas tillsammans, men den här gången kunde vi fira både bröllop och midsommar!!!!

Jag har tillsammans med Scotts mamma och syster bott i en liten underbar stuga alldeles ovanför Kråks stuga, men i går åkte de hem och jag fick flytta över till ännu en härlig stuga här i närheten, där njuter jag av tystnaden och havet som brusar!!!!!
Jag blir kvar även denna vecka då jag ska hjälpa till på Sommarmarknaden som ska hållas i och utanför Henricks butik, Moltazdesign. Sen blir det hemfärd och jobb igen, men jag åker ner i slutet av juli igen då det är Pride och även det ska firas i butiken!!!!

Ja du ser att jag har det bra här på västkusten, skulle det inte vara för mina barnbarn tror jag att jag skulle bosätta mig här, trivs så bra här nere. Men jag kan ju inte flytta från barnbarnen!!!!!!!

Ha nu en fin vecka för det ska jag ha.... vi hörs!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar