söndag 29 april 2018

Marknad och gammal kärlek!!!!!!



Så var denna söndag över!!!! Idag har jag varit på Marknaden i Norberg! Alltid så roligt att komma "hem" till byn igen. Det har varit marknad i dagarna två och idag ringde Nova tidigt och ville att farmor skulle komma över för att gå på marknaden med henne och mamma Jenny-
Det är alltid så roligt  då jag jämt träffar bekanta sedan jag bodde där under många år!! Idag träffade jag K. en kille jag var tillsammans med för många år sedan... ja vi kom på att det var 40 år sedan vi träffades första gången och sedan höll vi ihop under några år!!!!

Ingen av oss kunde fatta att tiden gått så fort, men vi pratade gamla minnen och det var faktiskt väldigt roligt!!!! Få se om vi ska ses igen.. jag har massor med foton på oss som unga..

Hur som så när jag kom hem så började jag skriva på bröllopstalet som jag ska hålla när mellansonen gifter sig dagen före midsommar!! Ja jag kollade med sonhustrun och hon tyckte det var jättebra!!!! Tack Jenny!!!!
Det värsta är att det kommer att vara många gäster från USA också så jag måste översätta... ja ja......

Nu har jag intagit soffläge, ska inte göra ett "handtag" som min mamma alltid sa..... jag ska bara vila och i morgon är det sista april... ja det blir stillsamt då också för jag ska jobba 1:a maj...
Ha nu en trevlig Valborgsmäss.... så hörs vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar