lördag 5 maj 2018

Brottaravslutning!!!



Då var det dax för ett inlägg i bloggen igen då.  Jag ska sluta tjata om att tiden går så fort....men det är faktiskt sant!!!!

Jag har jobbat, träffat vänner och i veckan var det dax för avslutning för alla härliga brottarbarn!!! I Karlberg i Norberg skulle det äga rum. Och jag och Peder var och handlade till avslutningen.... 200 hamburgare och 100 korvar... och alla tillbehör!! Ja det blev bara 7 hamburgare kvar när festen var slut!!!! 

Så roligt att se dessa alla barn och ungdomar som är så tacksamma och sen alla fantastiska ledare som ägnar så mycket fritid till dessa!!!

Ja jag ska faktiskt följa med Brottarklubben till Åland i dagarna tre här fram i juni. Ska bli kul då det är många andra brottarföreningar som ska närvara. Jag tänkte hålla ett lite föredrag om ätstörningar, då jag under många år jobbat med detta.
Det är faktiskt en riskgrupp bland barn och ungdomar som tävlar i olika sporter. Tack och lov så har inte våran klubb haft något problem med detta, men det är viktigt att ta upp detta ämne!!!!

Nu är det lördag eftermiddag, solen har lyst över hela Avesta idag och jag har tagit min första cykeltur, jäklar va skönt det var....
Nu är det lite vila som gäller då jag jobbar i dagarna två...tur jag tycker det är så roligt att jobba, har riktigt långsamt när det går några dagar när jag är ledig...

Ha en fin helg nu och hoppas solen lyser på dig med!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar