lördag 21 april 2018

Grattis i efterskott Patrick och Noah!!!!!

Grattis i efterskott kära äldste sonen Patrick och lilleman Noah som båda fyllde 50 resp. 8 år igår!!!!
Vilken fest det blev!!.... Vi var nästa 20 personer med barnen inräknat, och det bjöds på Thaimat och gott vin!!! En toppenkväll alltså och som sig bör så hade jag skrivit ner ett litet tal till 50 åringen , som blev uppskattat!!!

Det blev "mitt i natten" innan jag kom hem, sån tur att jag har barnbarn som har körkort, så jag fick skjuts hem, Tack Julia!!!!

Idag så har det inte blivit mycket gjort så en promenad hem till Patrick blev det bara, och där blev jag bjuden på mat..... igen! Tack Patrick!!

Nu blir det slappa i soffan då jag ska jobba i morgon, och inte behöver jag laga middag heller!!!
Ha de så gott nu så hörs vi i veckan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar