söndag 1 april 2018

GLAD PÅSK!!!! Och grattis på födelsedagen Henrick!!!!



GLAD PÅSK!!!! Har inte hunnit skriva på bloggen förrens nu!!! Ja det har verkligen "gått för runt"!!
I torsdags kom Henrick och Scott hem för att fira påsken tillsammans med släkten!  Ja Kenzo och Ralph deras härliga hundar var också med förstås!!

Igår firade vi tillsammans med de andra bröderna, deras respektive och alla fem barnbarnen.
Vi var hemma hos Patrick som har plats för oss alla, min lägenhet är verkligen liten när vi träffas allesammans.
Såå roligt vi hade, och det var första gången som de fick träffa Scott också. Noah har verkligen tränat på engelskan, han pratade som sjutton med Scott, som nu går och lär sig svenska. Annars fick vi, som inte är så duktiga på engelskan, översätta så han kunde vara med i samtalen.

I morse var det kaffe på sängen då Henrick fyller år idag, jag grattade honom i fredags då jag bjöd ut killarna på middag, så det var bara kaffe på sängen som behövdes idag ha ha

Idag reste de hem till Orust igen, men innan dess har Scott, som är riktigt duktig på detta med datorer os.v. kopplat in Wifi till mig, då föreningen köpt in ett basutbud till alla hyresgäster! Fy sjutton , det skulle jag aldrig klarat av själv.

Ja så är nästan påsken över för den här gången men det har varit helt underbart att kunna träffas allesammans!!! Men jag träffade Henrick förra helgen också, då han föreläste på Bomässan in Sandviken och jag fick vara med där, Var så glad att han ville bo hos mig då så vi fick lite tid för varandra.
Kan bara inte fatta hur han orkar, kom hit på lördagen och åkte hem på måndag för att sen köra hit igen på torsdagen.... det är i alla fall 43 mil enkel resa!!! Ja ja... dom är unga dom!!!

Så nu får du ha en fortsatt Glad påsk ett par dagar till , för det ska jag ha!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar