tisdag 17 april 2018

Vår!!!.... och hundvakt!!!!



Nu är det dax för ett nytt inlägg igen!!! Veckorna rusar iväg... (så säger jag jämt), men det är faktiskt sant!! Jag har varit ledig nån vecka nu, och det har varit välbehövligt, jag har hunnit med lite här hemma nu,
Jag har rensat garderoberna, flyttat upp alla vinterkläder på vinden, oj oj oj va mycket som hänger där som jag aldrig använder...!!!!
Jag har även börjat träna hos sjukgymnasten, jättebra för min rygg och mina axlar, försöker även ta dagliga promenader när jag inte jobbar!! Ja det gäller att hålla igång... ha ha

Idag har jag haft min väns hund här, världens bästa Laberador, Kalle!!! Såå jäkla go han är, när vi träffas så blir han alldeles "galen", ska hela tiden "kramas" , då hoppar han upp med frambenen och lägger dem på mina axlar.. ja han är verkligen underbar.

Nu ska jag försöka komma igång med att skriva ett lite tal till äldstesonens födelsedag som blir på fredag.
Han ska ha en liten fest för några inbjudna gäster så det ska bli jätteroligt!!!!!

Nu ska jag ta och plantera mina små violer som jag inhandlat idag, för att sätta ut på balkongen!!! Äntligen så har våren kommit!!!!
Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar