tisdag 20 mars 2018

Gissa vad jag har gjort......






Gissa vad jag gjort idag......???? Jo, jag har målat dörrfoder i min hall!!! Du vet hur länge jag har dragit på detta, skulle gjort det för länge sen!!
Men nu har jag inte bokat in något jobb på ett par veckor, tänkte jag skulle göra något annat än att bara jobba...och plötsligt så slog tanken mig...... Jag ska måla!!
Nu är det bara tapeter som ska upp..... få se när det blir av då..... ha ha

Annars flyter livet på som vanligt, vilket jag är mycket glad över, har jobbat lite förra veckan och skjutsat barnbarn till skolan då jag varit ledig.

Ska börja planera lite inför påsken då Henrick och Scott kommer hem för att träffa släkten, det ska bli så jätteroligt att träffas allesammans. Kommer säkert att bli mycket prata om bröllopet som ska bli av vid midsommar... ja jag har mycket att se fram emot!!!!!

Ha nu en fin vecka för det ska jag ha.... o gissa va stolt jag är över mig själv... som äntligen tog tag i måleriet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar