söndag 25 juni 2017

Midsommar och frieri!!!!!!



Ja det här är verkligen LOVE!!!!
Jag har firat midsommar med mellaniradesonen Henrick på Orust tillsammans med ett flertal andra underbara personer!!!Jag har varit "inneboende" hos Nettan och PO, världens bästa vänner på Orust, blivit bortskämd till tusen, med god mat och underbart boende i deras hus, bara fått koppla av, och njutit av tillvaron i deras underbara hus som ligger alldeles vid havet!!!
På midsommarafton åkte vi till Kråk stuga där Henrick och hans sambo dukat upp till fest!!!! Det blev sill , nubbe och jordgubbstårta, precis som det skall vara på midsommar!!!

En stund senare så skulle sambon hålla tal... och detta slutade med att han föll ner på knä och gav sonen en ring och frågade om han ville gifta sig!!!!
Jag , och alla andra, förutom Nettan förstås, blev helt tagna av detta som inge hade förväntat sig, Ja Netta och sambon hade förstås haft kontakt sedan i april, ang. ringstorlek osv,, ha ha Nettan du kan verkligen bevara en hemlighet.......

Ja hur som så blev det en fantastisk överraskning för oss alla och en helt underbar stund som jag för evigt kommer att minnas med stor glädje!! Vad sonen svarade.... ????  Ja det blev ju JA förståss!!!!


Så det var verkligen en midsommar att minnas och nu önskar jag förstås stor lycka till i framtiden, som jag vet kommer att bli mycket ljus för detta par!!

Nu är jag hemma igen och "borta bra men hemma bäst" förstås... men jag längtar ju förstås redan tillbaka till Orust.. som är det vackraste stället jag vet.... !!!!!!

Ha nu en fin vecka, själv ska jag jobba på "nya stället" ett par dagar, det ska bli jättekul det med!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar