söndag 2 juli 2017

Nytt jobb och kalas..igen!!


Så har det då gått en vecka igen!! Som jag tidigare berättade så har jag jobbat i 2 dagar på det "nya" stället. Lite länge att resa än till Norberg men ett helt fantastiskt ställe med jättefina pojkar och underbar personal! Ja det gick lätt som en plätt att lära känna de jag jobbade med....

Kommer ju förstås att sakna mina andra arbetskamrater men jag tänker hälsa på dem ibland!!

Bilden ovan är från min väns hus, ligger så vackert vid älven och där var jag igår tillsammans med några andra och njöt av både mat, vin , utsikt och goda vänner!!!
Ja et känns som om sommaren kom igår, och idag är det också vackert väder, så nu håller vi alla tummar och tår att solen skiner i morgon då vi ska fira Nelly som fyller 13 år!!

Ja stackars jänta, hon fyller den 4/7 och jag virrade bort mig helt att i tidningen står att hon fyller 7/7... ja jag får väl be henne om ursäkt, då det inte går att ändra då tidningen troligtvis redan är i tryck1!

Nu ska jag sätta mig på min ljuvliga balkong en stund och njuta innan jag väntar främmande!!!
Ha en fin vecka med mycket sol!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar