söndag 18 juni 2017

Examen och kalas!!!!





Så där ja... då var examen och Novas kalas avklarat för i år! Så otroligt vackert när mina tjejer sjunger där framme i kyrkan, ja jag får ju svälja flera ggr för att få ner klumpen i halsen... kan inte fatta att åren gått så svindlande fort och att barnbarnen är så stora redan!!
I kyrkan pratade prästen om hur lång tid det tar för en petflaska att försvinna i naturen, och då vi först var på Novas avslutning och sedan Nellys hade vi ju hört det han berättade om tidigare...

Ja Noah och Elin var ju med mig och när prästen vid andra "sittningen" frågade hur lång tid det tog för petflaskan att försvinna i naturen.... hördes 1 röst i kyrkan, och det var Noahs, högt och tydligt!!!....." Det tar 450 år"

Ja så var det att fortsätta denna dagen med kalaset för Nova som fyllde 10 år. Som vanligt nästan hela släkten där på gofika.
Efter det så var jag ganska trött när jag åkte hem igen, slappade i soffan och njöt av det härliga livet som jag är så tacksam över att jag har!

Nu blir det resa till Orust över midsommar men endast några dagar då jag ska hem och jobba igen i veckan, detta på ett annat ställe än HVB hemmet där jag ska "provjobba" ett par dagar, det ska bli jättespännande!

Ha nu en fin vecka så hörs vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar