onsdag 14 juni 2017

Grattis älskade Nova på födelsedagen!!!!!



Grattis grattis min älskade Nova som idag fyller 10 år!!! Tänk va tiden springer iväg då du nyss var en liten baby!!! Den dagen du föddes så jobbade jag men fick hoppa i bilen illa kvickt då din pappa ringde och jag skulle åka hem till er för att vara hos din stora syster!!

En härlig tjej är du och när du var liten så ville du kalla dig för Nova Jordgubbe!!! Jag tyckte att du inte var lik varken din pappa eller din mamma så jag skojade alltid om att du var hittad bakom en sten.... för du var en riktig liten trollunge, men det gillade du inte!!! En omtänksam tjej är du som verkligen visar hur mycket du älskar din familj och är en förtjusande lillmatte till eran lilla franska bulldog Bosse!!!

Idag är det skolavslutning för dig och din storasyster Nelly, och jag och dina två kusiner kommer på examen, och sen så blir det kalas för dig på din stora dag!!! Som vanligt så kommer hela släkten för att gratta dig på födelsedagen, och du kommer förstås att få massor med paket!!!


Nu hoppas jag att din dag blir superfin och att solen skiner på dig idag.... och om du inte visste det förut... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar